عشق من

تقدیم به بهترینم

عشق من

بعضی وقتا اغوش عشقتو به دنیا نمیدی

جای امنه تو میشه اغوشش

توی بغلش میمونی اونم موهاتو ناز میکنه ومیگه

نترس عشقم من کنارتم

اون لحظه بهترین ثانیه دقیقه ساعت زندگیته

اینکه بدونی یکی هست که وقتی

ناراحتی نگرانی یا میترسی

اغوششو برات باز کنه وبگه

من کنارتم تا بی نهایت

عشقم ممنونم بخاطر اغوشت که همیشه برام بازه

دوست دارم عزیزم(m)

 



نظرات شما عزیزان:

شایا
ساعت17:14---4 بهمن 1392
پس قدرشو بدون...

چون وقتی حتی اگه تمام حواستم بهش باشه غرق نامردی دنیا میشی و از دستش میدی...

حق هیچ عاشقی سوختن نیست...

حق عاشق این نیست که آخرش مجبور شه منطقو بهونه ای برای آروم شدن به میون بکشه...

سلام آبجی...

نوشته هات قشنگ بودن...
پاسخ:ممنون از لطفتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,ساعت15:40توسط پریناز |